מינויים

ד"ר יונינה טובה מונתה למנהלת מכון הרדיותרפיה במרכז הרפואי זיו

מנהל המרכז הרפואי זיו בצפת, ד"ר סלמאן זרקא: "אנחנו בשיח מתמשך מול משרד הבריאות לקידום המכון, לרכישת מאיץ קווי נוסף והרחבת סל הטיפולים שיינתנו בו"

ד"ר יונינה טובה, מנהלת מכון הרדיותרפיה במרכז הרפואי זיו. "חשוב שבתחום הזה יהיה מענה רפואי קרוב לבית ובאיכות הכי טובה שיש". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר יונינה טובה מונתה למנהלת החדשה של מכון הרדיותרפיה במרכז הרפואי זיו בצפת המסונף לפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בגליל. היא החליפה בתפקיד את פרופ' אליהו גז.

ד"ר טובה, 61, רכשה את נסיונה בהקרנות ב"אסותא" רמת החייל וכן במרכזים רפואיים בשיקגו ובסן דייגו, ארה"ב. היא ריכזה קודם למינויה כמנהלת מכון ההקרנות והרדיותרפיה ב"זיו" את הטיפולים בסרטן השד.

במכון ניתנים טיפולים גם לחולי סרטן הערמונית ודרכי השתן וטיפולים מקלים לסרטן מפושט. הצוות כולל פסיכולוגית, עובדת סוציאלית ותזונאית. במכון ציוד חדיש ובאחרונה הצטרפו לצוותו עובדים שגויסו מבתי החולים רמב"ם, איכילוב, שיבא ובילינסון.

ד"ר טובה אמרה עם כניסתה לתפקיד כי יכולה היתה להמשיך ולעבוד סמוך לביתה בתל אביב, אך בחרה לעשות למען בריאות תושבי הצפון ולקחה על עצמה את אתגר ניהולו של מכון ההקרנות ב"זיו". "גם לתושבי הצפון מגיעה רפואה שווה לזו הניתנת במרכז הארץ, במיוחד כשמדובר ברפואה מצילת חיים וחשוב שבתחום הזה יהיה מענה רפואי קרוב לבית, זמין ובאיכות הכי טובה שיש".

מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלמאן זרקא, בירך את ד"ר טובה ואמר: "בפני מכון הרדיותרפיה עומדים אתגרים רבים ומגוונים. אני בטוח שהניסיון המקצועי העשיר של ד"ר טובה יסייע לנו לעמוד ביעדים לחיזוק ולפיתוח המכון ולטובת המטופלים שלנו. אנחנו בשיח מתמשך מול משרד הבריאות לקידום המכון, לרכישת מאיץ קווי נוסף והרחבת סל הטיפולים שיינתנו בו.  זה תהליך הדרגתי שנקדם אותו במהלך השנה הקרובה".

נושאים קשורים:  ד"ר יונינה טובה,  רדיותרפיה,  בית החולים זיו,  הקרנות,  חדשות,  מינוי,  פרופ' סלמן זרקא
תגובות
אנונימי/ת
10.01.2020, 09:44

אף מילה על הפיאסקו של טיפולי רדיותרפיה בניגוד להנחיות והוראת משרד הבריאות לאסור על ביה"ח זיו לבצע הקרנות בביה"ח זיו.