מינויים

מינוי חדש במערך הלב של המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה

ד"ר גיא רוזן, מומחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה, מונה למנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב במערך הלב של "הלל יפה"

ד"ר גיא רוזן, מנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב ב"הלל יפה". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר גיא רוזן מונה למנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. ד"ר רוזן הוא בוגר לימודי הרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בנגב, בסיומם התמחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה בבית החולים שיבא בתל השומר.

לאחר השלמת התמחותו, ד"ר רוזן עבד כרופא בכיר במערך הלב של "שיבא", שם היה אחראי על הקמה של שירות ייחודי לבירור מהיר של מטופלים עם אירועי עילפון (סינקופה). בהמשך, ביצע השתלמות עמיתים מחקרית וקלינית של כשלוש שנים וחצי בתחום הפרעות קצב הלב בבית החולים הכללי של מסצ'וסטס בבוסטון, ארה"ב, מהמרכזים הרפואיים המובילים בעולם, המסונף לאוניברסיטת הרווארד.

במהלך עבודתו בארה"ב ד"ר רוזן היה שותף לפיתוח של טכנולוגיות וטכניקות חדישות בתחום הניטור והטיפול בהפרעות בקצב הלב, בייחוד צנתרים, ושיטות עבודה בתחום האבלציות (צנתורי צריבה.

בחזרתו לישראל, ד"ר רוזן הצטרף למערך הקרדיווסקולרי במרכז הרפואי פדה-פוריה, שם הקים וניהל שירות ייעודי למטופלים הסובלים מפרפור פרוזדורים, הפרעת הקצב השכיחה במבוגרים, כולל פיתוח הנושא של אבלציות לטיפול בפרפור פרוזדורים התקפי ועיקש.

ד"ר רוזן, נשוי ואב לשלושה, תושב הישוב יובלים שבמ"א משגב. הוא הצטרף כעת למרכז הרפואי הלל יפה כמנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב בבית החולים, עם חזון להפיכת היחידה למרכז מצוינות ברמה הארצית לטיפול בכל מגוון ההפרעות בקצב לב, לטובת מטופלי האזור.

היחידה לאלקטרופיזיולוגיה היא חלק ממערך הלב בראשותו של פרופ' אריאל רוגין, העוסקת בתחומים כגון: טיפול ואבחון בהפרעות קצב, בדיקות אלקטרופיזיולוגיות פולשניות, פעולות אבלציה על סוגיהן הכוללות מיפוי תלת מימדי של מדורי הלב המסייע להפחתת הקרינה בפעולות אלו ולשיפור יעילותן, וכן השתלות של כל סוגי קוצבי הלב והדפיברילטורים הקיימים כיום.

"אני שמח להגיע למערך הלב של 'הלל יפה' ולהצטרף למהפכה שמוביל כאן פרופ' רוגין בשנתיים האחרונות בכל הקשור לטיפול בבעיות הלב של תושבי האזור", מסר ד"ר רוזן.

"התרשמתי עמוקות מההשקעה בתשתיות, כולל הקמת חדרי הצנתורים החדישים בישראל שנפתחו כאן לפני כשנה, עם הציוד המתקדם ביותר בתחום הטיפול בהפרעות קצב לב, שמאפשר ביצוע פעולות מורכבות שלא בוצעו כאן עד כה. שמחתי מאוד למצוא כאן צוות נהדר של היחידה לאלקטרופיזיולוגיה המורכבת מאנשים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ואני בטוח שביחד נוכל להפוך את היחידה למרכז מצוינות ארצי בתחום הטיפול בהפרעות בקצב הלב".

נושאים קשורים:  ד"ר גיא רוזן,  בית החולים הלל יפה,  פרופ' אריאל רוגין,  קוצבי לב,  מינוי,  חדשות
תגובות